In de rij voor een groepsnummer

In rijen van vijf staan ze opgesteld te wachten op hun groepsnummer. Ongeveer 1500 studenten hebben zich vanochtend verzameld voor het academiegebouw in Breda om zich in te schrijven voor hun introductiedag.

De Avansbrede introductie is georganiseerd door studentenvereniging BSF Maurits. Eerstejaars van onder andere de Pabo, de Academie voor Algemeen en Financieel Management, de Academie voor Marketing en Business Management en de Academie voor Sociale Studies doen mee. Deze massale introductie is alleen vandaag, enkele studentenverenigingen en opleidingen hebben de komende dagen zelf nog activiteiten gepland.

De studenten schrijven zich in bij het standje van hun opleiding en krijgen een T-shirt en een tasje met lunch uitgereikt. Een deel gaat daarna naar het Chasséveld om diverse spellen te spelen, een ander deel begint aan een kroegentocht door Breda. De dag wordt om zeven uur afgesloten met een groot Chinees buffet in de Mezz, met optredens van de Hermes House Band en DJ Funkerman. [AR]

Klik op de foto voor vergroting
klik