Introductiefoto’s in De Pers en nrc.next

De kranten De Pers en nrc.next roepen studenten op om foto’s te maken van hun introductieweek. Bij Punt kunnen studenten een camera winnen met een filmpje van de introductieweek.

Op www.depers.nl/studentenintro zijn veel foto’s te vinden die gemaakt zijn door studenten tijdens hun introductieweek. De gratis krant plaatst daarnaast elke dag een selectie van zes foto’s in de krant. Inzenders maken bovendien kans op een wintersportvakantie voor vier personen.

Bij nrc.next kunnen studenten niets winnen met hun foto. Wel staat er elke dag een in de ochtendkrant.

Punt heeft een actie rondom de introductieweken van Avans. Studenten kunnen een digitale camera winnen als ze een filmpje van hun introductie op google zetten. Meer informatie daarover is hier te vinden. [AR]