Het leven van een Palestijnse student

Beide studenten besteden naast hun studie, respectievelijk archeologie en tandheelkunde, veel tijd als vrijwilligerswerker voor de ontwikkeling en emancipatie van verschillende minderheden in Israël.

Ze vertellen over de toekomst van de Palestijnen, de invloed van het conflict tussen Israël en de Palestijnen op hun studie en op welke manier Nederlandse studenten een bijdrage kunnen leveren aan een oplossing van de huidige situatie in Israël. De lezing is georganiseerd door de Academie voor Sociale Studies in Breda in samenwerking met de stichting Vrienden van Nazareth.

Omdat de studenten in discussie willen gaan met de zaal, is er een maximum van dertig personen gesteld aan het aantal deelnemers. Geïnteresseerden kunnen zich per e-mail opgeven bij cpr.denbraber@avans.nl.

De lezing vindt plaats in lokaal HD202 aan de Hogeschoollaan in Breda en begint om 15.00 uur. [AR]