Hogeschoolkrant Punt komt met een nieuwe website

Het meest opvallende aan deze nieuwe site is dat studenten en medewerkers snel het nieuws van hun eigen opleiding kunnen vinden. Die staat in het domein waar hun opleiding toe behoort, bijvoorbeeld Techniek of Welzijn (zie linkerkolom).

Specifiek nieuws voor studenten of medewerkers kun je vinden in gelijknamige kopjes bovenaan de pagina. In de rechterkolom vind je de column van Pauline van Lintel, een poll en uitgaansnieuws.

De website is nog niet compleet. De komende tijd komen er nog nieuwe onderdelen bij, zoals weblogs van Avansstudenten die in het buitenland zijn en een Engelstalig gedeelte voor onze buitenlandse studenten.

Behalve een website met dagelijks vers nieuws en de mogelijkheid om te discussiëren over Avanszaken, heeft Punt een papieren krant. Die verschijnt driewekelijks en wordt verspreid via uitdeelbakken in de school.

Punt schrijft over het studentenleven en brengt nieuws uit de hogeschool: over studenten en medewerkers, de opleidingen, het onderwijs, studentenzaken en de organisatie.

De nieuwe website is sinds donderdag 6 september 16.00 uur online. [PM]