Oriënteren op een toekomst als accountant

Midas, de stichting voor accountancystudenten in Breda, houdt op 19 september de eerste bedrijvendag van dit schooljaar. De titel is ‘Verzilver je toekomst met Finance, Fun and Flavour’ en vindt plaats in het Academiegebouw van Avans.

Alle studenten Accountancy en Bedrijfseconomie van de Academie voor Algemeen en Financieel Management in Breda kunnen deelnemen aan de workshops waarin bedrijven informeren over hoe wat ze op school leren in de praktijk naar voren komt. Daarnaast geven de bedrijven informatie over zichzelf en carrièremogelijkheden.

Het doel van de dag is om studenten op een informele manier in contact te brengen met accountantskantoren en andere bedrijven. Zodat ze zich kunnen oriënteren op de toekomst.

Behalve workshops is er de hele dag een banenmarkt waar bedrijven gadgets uitdelen en studenten informatie kunnen opvragen. De dag wordt afgesloten met een borrel voor studenten en sponsors.

Voor meer informatie of om je in te schrijven voor de bedrijvendag kijk je hier . [AR]