Comedy en goedkoop eten in De Avenue

Vanavond begint het ‘Comedy Time seizoen’  bij De Avenue in de Waterstraat met een comedyconcours. Vijf komieken strijden om een eerste plaats. Een professionele jury en het publiek bepalen wie die plek krijgt.

Te gast zijn Chris van den Ende, die geafficheerd wordt als een ‘echte duo penotti-allochtoon’, geboren in Brazilië en geadopteerd door Nederlandse ouders. Hij won in 2004 zowel de jury- als publieksprijs van de Culture Comedy Award. De tweede gast is de Zeeuwse Amsterdammer Victor Mastboom, die in 2006 de finale haalde van het Amsterdams Kleinkunst Festival. De andere stand up comedians die vanavond optreden zijn: Reinier Meijer (die op de planken staat omdat het moet van zijn moeder), Mark Schoones (hij haalde in 2007 de finale van het stand-up concours van het Amsterdams Kleinkunst Festival) en Donald Olie (een kruising tussen een Tokkie en Archie Bunker).

Reserveren voor het diner á vijf euro kan nog tot 16.00 uur vanmiddag. Ook voor niet-studenten geldt deze prijs. Kaarten voor het comedyconcours zijn te reserveren en aan de deur verkrijgbaar. Studenten betalen op vertoon van hun ov- of collegekaart 7,50 euro. Niet-studenten betalen tien euro om binnen te mogen.

Meer informatie is verkrijgbaar op www.de-avenue.nl. Reserveren kan via comedy@de-avenue.nl of via telefoonnummer 0900-1100100.  [PM]