Makkelijk aan een bijbaan komen

De website bijbanenmarkt.nl werkt volgens hetzelfde principe als bijvoorbeeld Monsterboard. Studenten maken op eenvoudige wijze een curriculum vitae aan op de site, waarna bedrijven die kunnen bekijken. Bedrijven kunnen contact opnemen als zij een interessante kandidaat zien.

Het doel van de website is het in contact brengen van regionale bedrijven met studenten. Uit cijfers van het Centaal Bureau voor de Statistiek blijkt dat steeds meer studenten op zoek zijn naar bijverdiensten tijdens de opleiding. Bijbanenmarkt.nl wil tegemoetkomen aan de groeiende vraag van bedrijven naar studenten.

De website richt zich in eerste instantie alleen op de regio’s Breda en Tilburg. Het plaatsen en bekijken van cv’s is gratis. [AR]