Studenten wonen het best in Tilburg

Daarin lees je ook wat je gemiddeld betaalt voor kamers in Breda, Tilburg en Den Bosch en hoe het gesteld is met het uitgaans- en culturele leven in deze steden.

Verder in Punt 04 onder meer een verhaal over hoe studenten Communication & Multimedia Design een game met echte acteurs ontwierpen, waarmee ze de New York Times haalden. Eerstejaars Technische Bedrijfskunde Willem Oppers liep stage in Kenia en wil daar een internaat verbouwen. De studenten Rymson Balentien en Derk Jan Velthuijzen gingen voor Punt uit eten bij De Haverkist in Den Bosch.

Nam jij ook je ouders mee naar open dagen en belt je moeder naar school als jij in de problemen zit? In het verhaal ‘Ouders als topadviseur’ lees je er meer over. In het achtergrondverhaal ‘Van kaartenbak naar digitaal’ wordt de teloorgang van de opleiding Informatie, Dienstverlening & Management beschreven.

Punt 4 is dit keer groen. Thema in het hart van de krant is ‘Hoe groener, hoe beter’. Zes studenten van Avans vertellen hoe milieubewust zij zijn en verder krijg je tips om zelf een beetje ‘groener’ te leven. [PM]