Eerste februari-instroom op Pabo

De Pabo kende de mogelijkheid om in februari in te stromen nog niet, maar heeft daar de laatste tijd hard aan gewerkt. ‘Op de open dag hebben we dat gepromoot en die was druk bezocht met ruim tweehonderd bezoekers’, vertelt Van Son. Na de open dag bleek er zoveel animo voor het starten in februari, dat het vanaf komend jaar tot de mogelijkheden behoort.

‘We hadden een minimum ingesteld van twintig studenten. Nu hebben zich al 25 studenten aangemeld.’ Daarmee weet de Pabo zich verzekerd van een goed gevulde groep die in februari begint. ‘Die krijgt veel aandacht in het begin, want deze studenten doorlopen niet het traject van de meesten en ze moeten zich hier wel thuis voelen’, benadrukt Van Son.

De inschrijving om te beginnen in februari sluit op 15 januari. [EvG]