Gratis inloopworkshops in Xplora

Op 11 december staan drie inloopworkshops gepland voor studenten en medewerkers. De trainingen worden gegeven door ervaren Xplora-medewerkers. De workshops  duren van 14.00 tot 15.30 uur. Vooraf aanmelden is niet nodig. Het maximum aantal deelnemers is tien.

In Xplora in ’s-Hertogenbosch vindt in lokaal OX 224 een workshop weblogs en bloggen plaats. Na een korte introductie begin je met een eigen weblog. Ook ervaren bloggers kunnen er tips en trucs krijgen.
In Tilburg kunnen studenten en medewerkers in CX 002 deelnemen aan een workshop over LexisNexis en PiCart, twee online databanken die over elk onderwerp een schat aan informatie bieden.
De workshop Go for Google scherpt de kennis van de meest populaire zoekmachine aan. Go for Google biedt mogelijkheden die je nog niet hebt ontdekt, aldus de organisatoren van de workshops. Deze bijeenkomst vindt plaats in Breda, in HX 031, op de begane grond.

Het is de tweede keer dat deze serie workshops bij Xplora wordt gegeven. [PM]