Gratis warme chocomel voor AIM

De chocomel is besteld en het personeel is er klaar voor. Op dinsdagochtend 18 december kan de hele AIM warme chocomel drinken tussen half elf en half twaalf. De aankleding van het festiviteit is nog niet bekend. ‘Daar hebben we creatieve docenten voor’, vertelt Ellen Kroes van het secretariaat.

De feestelijke decembertraditie bestaat al net zo lang als de AIM zelf. ‘We maken er iets gezelligs van. Een jaar was iedereen die chocomel uitdeelde, verkleed in pakjes van het Leger des Heils. Vorig jaar moest iedereen eerst “hoho” zeggen voor ze de chocomel kregen. De een roept het hard, de ander zegt het heel voorzichtig’, lacht ze.

Alle propedeusestudenten moeten op drie hoog zijn voor de chocomel in de Lovensdijkstraat 63, alle andere studenten kunnen naar de begane grond van nummer 61. Controle of de studenten wel aan de AIM studeren is er niet. ‘Dan knijpen we een oogje dicht. Iedereen die langskomt, krijgt wat.’ [EvG]