Kerstgala La Divina Commedia

Op vrijdag 21 december kan er vanaf 22.30 uur gefeest worden in café Roomz, in de Korte Putstraat in Den Bosch. Entree is 12,50 euro, voor leden 7,50 euro. Daar zitten hapjes en twee drankjes bij inbegrepen. Aanwezigen kunnen op de foto, die ze daarna kunnen terugzien op de website van de vereniging.

Ook wordt er tijdens het gala geld ingezameld voor een goed doel: Stichting Rosote Nederland, die vrouwen in Kenia ondersteunt die een nieuwe school willen bouwen. Studenten die al vóór het gala het goede doel willen steunen, kunnen dat doen door een wenskaartje te kopen. Die kunnen ze in de kerstboom hangen die  bij de ingang van de kantine van Avans Den Bosch staat.

Kaarten voor het gala zijn maandag 17, woensdag 19 en vrijdag 21 december te koop op school. [SW]