Opwarmen met een sigaretje en warme chocomel

Het uitdelen begon om half elf en om half twaalf was de chocolademelk alweer op. Binnen een uur hadden de medewerkers van de AIM meer dan honderd bekers chocomel met slagroom uitgedeeld aan studenten. Ook bij internationale studenten vonden de bekers gretig aftrek, vooral de Franse studenten hadden wel zin in een beker ‘chocolat chaud’.

Buiten stonden de studenten te verkleumen, gelukkig hadden ze de chocomel om zich aan op te warmen. ‘We zitten de hele dag in de werkplaats, en dan is het fijn dat je je kunt opwarmen met een sigaretje en een beker warme chocomel’, vertelt een eerstejaars student Mechatronica.

Studenten die om half twaalf nog hoop hadden op een beker warme chocola werden teleurgesteld. Maar er waren nog wel genoeg koekjes en chocolaatjes om het gemis enigszins te verzachten. Gelukkig krijgen de studenten die te laat waren voor de chocomel volgend jaar een nieuwe kans. [TS]

Lees ook: Gratis warme chocomel voor AIM