Seminar over ‘Groeiend ondernemen’

Na een bezoek aan ondernemersbijeenkomst Dynamisch Den Bosch 2007 kwamen vier vierdejaarsstudenten tot de conclusie dat bedrijven niet weten hoe ze in aanraking moeten komen met studenten. ‘En op hun beurt vinden studenten het moeilijk in contact te komen met bedrijven’, zegt Lisette van Dortmond, een van de organisatoren.

Met z’n vieren besloten ze een seminar te organiseren over groeiend ondernemen. Een actueel thema, vinden de studenten, want iedereen is bezig met groei, of dat nu persoonlijk is of zakelijk. De bedoeling is dat bedrijven, studenten en docenten op het seminar elkaar inspireren rondom het thema ‘Groei’.

Arjen de Koning, retailer van computers

Sprekers op het seminar zijn onder andere Frits van Eerd, algemeen directeur Jumbo supermarkten en Arjen de Koning, oprichter en directeur van Paradigit (retailer van computers). Daarnaast wordt er in kleine groepen gediscussieerd over actuele thema’s en worden er diverse workshops georganiseerd.

Het seminar vindt woensdag 30 januari plaats in The Talent Factory in Den Bosch. Meer informatie is te vinden op www.groeiend-ondernemen.nl. [CB]