International Office heeft nu een gezicht

Het International Office is gevestigd bij het Centraal Informatie Centrum (CIC) in Den Bosch en Breda. Levensgrote studenten op kartonnen borden met de tekst ‘International Office’ in hun handen wijzen de weg. Studenten die naar het buitenland willen, kunnen hier terecht voor de eerste informatie. Het bureau geeft hen de keuzemogelijkheden die er zijn en kan de contacten met het buitenland leggen.

De aanwezige medewerkers van het International Office waren bij de borrel vrolijk gestemd over het bemachtigde plaatsje bij het CIC in Den Bosch en Breda. ‘Het Internationaal Office heeft nu een gezicht’, kondigde Grazyna Mielech, projectmanager van het International Office, aan bij de feestelijke aftrap. [EvG]