MER-studenten slaan kamp op in Sint Michielsgestel

Doel is om de 126 studenten die in 2007 zijn gestart, nader tot elkaar te laten groeien. Het kamp is voor de MER-studenten een verplicht onderdeel van de studie. ‘Uit ervaring blijkt dat afwezige deelnemers buiten de groep vallen en minder mensen leren kennen tijdens hun studie. En het is elk jaar erg gezellig’, vertelt tweedejaars Noortje Verwijmeren, voorzitter van de organiserende Studievereniging Merlijn.

Het kamp is dit jaar in Sint Michielsgestel. De organiserende studenten verdienen er studiepunten mee, net als de begeleiders. En dat voor een beetje keten? ‘Uiteraard worden ze wel naar inspanning en verhouding verdeeld’, verklaart Verwijmeren.

Net als elk jaar komt er een film van het introductiekamp: foto’s en beeldfragmenten worden aan elkaar gemonteerd. Donderdagavond 28 februari is de première van de film om 21:00 in café Samsam. Daar vindt dan de After Intro Party plaats. [EvG]