Studenten: laat je horen

Wil jij meepraten over het afschaffen van de basisbeurs, de huurprijzen van studentenkamers, de kwaliteit van het onderwijs of de hoogte van het collegegeld? Dan kun je je aanmelden voor het studentenpanel. Een paar keer per jaar stuurt de LSVb je een online vragenlijst.

Met de resultaten van de vragenlijsten wil de LSVb de politiek en de media bestoken. De studentenbond is van mening dat de stem van de student wel degelijk telt. ‘Afgelopen november was het even schrikken. Minister Plasterk wilde de basisbeurs afschaffen. Op deze manier wilde hij leraren meer salaris bieden. Mede door flinke druk vanuit de LSVb zijn er minder extreme maatregelen genomen’, staat in het persbericht te lezen.

Aanmelden voor het panel kan op www.lsvb.nl/studentenpanel of door te bellen naar 030-2316464. [SW]