Tussenwand Hogeschoollaan uitgebroken

Tot nu toe belemmerden grote beschilderde platen een vrije doorgang tussen het restaurant en de hal. Achter deze wand werd de afgelopen tijd nog volop gewerkt aan de verbouwing. Nu die bijna is afgerond, mocht de scheidingswand weg. De platen lagen er vandaag in mum van tijd uit.

Na de carnavalsvakantie zijn de verbouwde oudbouw en de nieuwbouw klaar en kan het hele pand aan de Hogeschoollaan in gebruik worden genomen. In de carnavalsvakantie verhuizen twee academies van de Lovensdijkstrsaat naar de Hogeschoollaan. In maart volgt Diensteenheid Personele en Administratieve Ondersteuning.

Het hele gebouw is dan in gebruik. Locatie Hogeschoollaan herbergt dan zeven academies en vier ondersteunende diensten (die deels ook in Den Bosch en Tilburg zijn gevestigd). Alle economische – ook internationale –  en sociale opleidingen zijn er gevestigd.  Daarnaast zitten in het gebouw de Academie voor Pedagogisch Onderwijs en de Academie voor Gezondheidszorg. Op de locatie Lovensdijkstraat blijven drie technische academies. [PM]