MER-student derde bij MKB-prijsvraag

MKB Nederland wil dat ondernemers met al hun vragen naar de Servicedesk gaan, die moet de ‘google van het MKB’ worden. In drie jaar tijd wil MKB groeien van 10.000 naar meer dan 100.000 geregistreerde ondernemers.

De prijsvraag is een onderdeel van de wedstrijd Battle of Concepts, een online platform waar organisaties vraagstukken (‘battles’) kunnen plaatsen die worden opgelost door hbo- en WO-studenten en afgestudeerden tot en met 30 jaar. Organisaties kunnen zo innovatieve ideeën opdoen en jong talent ontdekken. De twintig beste ideeën voor een battle winnen prijzengeld en krijgen punten voor de ranglijst. Van degenen die een battle winnen worden de cv’s doorgestuurd naar de werkgevers.

Tot nu toe deed Voet mee aan vijf battles, onder andere van Fortis en Nationale Nederlanden. Het hoogst eindigde hij bij de battle van MKB. Met het behalen van de derde plaats heeft Voet 210 euro gewonnen en hij staat nu 24ste in de Nationale Battle Ranking. Mede dankzij hem staat Avans Hogeschool op plek vier in de ranking van hogescholen en universiteiten. [SW]