Oudje doet het nog goed

In de nieuwe Punt, die vandaag in de uitdeelbakken ligt, ook een artikel over de Associate degree opleidingen van Avans. Wat voor studenten kiezen voor zo’n opleiding en wat vinden zij ervan? Derdejaars Chemiestudent Erwin Beerens is medeoprichter van Dwars Breda, de nieuwe jongerenpartij, hij wil dat jongeren zien dat er een alternatief is voor Wilders.

‘We hadden anderhalve minuut free publicity op het NOS Journaal. Dat krijg je anders nooit’, zegt oud heao-student Erik Kurvers in Punt over zijn aankoop van een stukje van de Eiffeltoren.

Punt besteedt uitgebreid aandacht aan de verkiezingen voor de Avansmedezeggenschapsraad, er is een pagina over de nieuwbouw in Breda en de vraag ‘Kunnen Avansstudenten schaatsen?’ wordt beantwoord.

Drie oud-studenten van de Akademie voor Kunst en Vormgeving/St. Joost vertellen waarom zij in Brabant gebleven zijn en de rolstoelvriendelijkheid van de drie hoofdgebouwen van Avans wordt getest in Punt 07. [AR]