Beoordeel Osiris

Alle studenten aan Avans Hogeschool hebben dit weekeinde een e-mail ontvangen met een link naar het STO 2008. Dat wordt gehouden tot 28 maart. Het STO heeft ook een eigen pagina op de Avansportal gekregen. Daar staat wat algemene info en een link naar Blackboard, waar de resultaten komen en de respons te volgen is.

Binnen de vragenlijst kan gekozen worden voor een Nederlandse of Engelse versie. De beantwoording van de vragen kost je ongeveer 10 minuten. Wie meedoet, maakt kans op een Nintendo Wii spelcomputer.

Voor het eerst is het STO hbo breed. Het Ministerie van Onderwijs wil de resultaten van de verschillende hogescholen vergelijken. De eerste vragen van het onderzoek zijn algemeen, daarna zijn vragen van de hogeschool zelf toegevoegd. Bij de scholen die in 2008 deelnemen aan het STO, studeren 228.517 studenten. Zij staan garant voor 61 procent van de totale studentenpopulatie. [EvG]