Juridische Hogeschool krijgt keurmerk

Assessoren van Investors in People hebben docenten en onderwijsondersteunend personeel van de Juridische Hogeschool geïnterviewd. Ook is het personeelsplan aan een kritisch onderzoek onderworpen. De bevindingen resulteerden in een positief eindrapport en assessmentverslag.

Personeelsbeleid heeft een hoge prioriteit voor directeur Gerard Hupperetz. ‘De kwaliteit van onderwijs en organisatie staat of valt bij de kwaliteit van het personeel.’ Volgens hem heerst bij de Juridische Hogeschool ‘een sfeer van trots en betrokkenheid, waarin iedereen op elk niveau de ruimte krijgt voor eigen, individuele ontwikkeling’.

Investors in People Nederland is onderdeel van TNO. De Juridische Hogeschool is niet de eerste academie van Avans die het keurmerk krijgt. De Academie voor Managment en Bestuur en de Academie voor Financieel Management mogen het ook voeren. [SW]