Nieuwe leden medezeggenschapsraad

Van de medewerkers heeft nieuwkomer René van der Burgt, van de Dienst Marketing Communicatie en Studentzaken de meeste stemmen gekregen. Bij de studenten is dat Christiaan van der Steen van de Academie voor Marketing in Den Bosch.

Ook Victoria Kalfsbeek, de student hbo-rechten, waarvan het niet zeker was of zij in de AMR mocht, is gekozen. 1281 studenten en 692 medewerkers hebben hun stem uitgebracht.

De volledige uitslag van medewerkers kan geraadpleegd worden via deze link, die van studenten via deze link.

De nieuwe AMR ziet er als volgt uit:

Gekozen medewerkers:

René van der Burgt (DMCS), René van Arendonk (ATGM), Wim Hendrikx (LIC), Tonja Nijenhuis (ASB), Frans Coppelmans (AMB), Adinda Hozee (AIM), Roy van Eert (PABO), Ton Perlo (AM), Hans van Manen (ASIS), Ab Bobbink (AGZ), Paul Lindelauf (AIM), Jaap van Omme (AGZ).

Gekozen studenten:

Christiaan van der Steen (AM), Robbert Mouwen (AMBM), Marjan van den Heuvel (AMBM), Dennis Tak (ASIS), Steven Gerritsen (AIM), Onno Quispel (AMB), Victoria Kalfsbeek (Jur. Hog), Ruben Pijnenburg (AM), Stephan van den Berg (AM), Brundt Froeling (ATM), Marc van Laarhoven (AAFM), Tim Bouwer (AM).  [AR]