Studentenbonden zoeken nieuw bestuur

Het ISO (Interstedelijk Studenten Overleg) is de grootste landelijke belangenvereniging voor ruim 430.000 studenten in het hoger onderwijs. ISO is op zoek naar vijf enthousiaste bestuursleden voor het schooljaar 2008/2009. Structureel overleg met de minister van Onderwijs, debatteren op conferenties in het hele land en het schrijven van inhoudelijke notities behoren tot de bezigheden.

De LSVb (Landelijke Studenten Vakbond) vertegenwoordigt alle studenten en zoekt ook vijf nieuwe bestuurders voor komend schooljaar. De bond biedt de kans om in een jaar tijd jezelf te ontwikkelen tot een ware expert op tal van gebieden binnen het onderwijs en het studentenleven. De bond is er om de problemen van studenten aan te pakken en reageert op de ideeën van de regering.

Solliciteren kan via de sites www.lsvb.nl en www.iso.nl. Bij het ISO kan dat tot morgenmiddag 12.00 uur. De sluitingsdatum bij de LSVb is op 28 maart. [EvG]