Verkiezingen AMR begonnen

Bij de vorige verkiezingen bracht zo’n dertig procent van de medewerkers een stem uit. Het aantal stemmende studenten lag beduidend lager, zo meldt John de Wit, secretaris van Bureau Medezeggenschapszaken.

‘We hebben er alles aan gedaan om deze keer meer stemmers te krijgen’, zegt De Wit. Zo staat er een artikel op de portal en een banner op Blackboard. ‘We hebben affiches opgehangen in de gebouwen.’ De kandidaten hebben ook op eigen initiatief posters gemaakt en e-mails verstuurd.

‘De AMR is belangrijk voor medewerkers en studenten omdat zij hun belangen behartigen, meedenken en meebeslissen’, zegt De Wit. Stemmen kan via deze link tot en met donderdag. De uitslag wordt op 31 maart bekend gemaakt. [AR]