Helpen in Srebrenica

Ruim honderd studenten, waaronder velen van Avans, vertrekken aanstaande meivakantie richting Srebrenica om daar een week lang vrijwillig een basisschool op te knappen. Er moet van alles gebeuren; verven, schuren, boren, zagen en de kinderen tijdens de werkzaamheden vermaken.

Wil je ook een bijdrage leveren aan de wederopbouw van Bosnië en de toekomst van de kinderen verbeteren? Kijk dan voor meer informatie op de website: www.hands4srebrenica.nl.

Dit vrijwilligersproject wordt georganiseerd door vijf studenten van de NHTV in samenwerking met de stichting Bosnian Child. De bus vertrekt naar Bosnië op zaterdag 26 april. Vrijwilligers betalen driehonderd euro eigen bijdrage en 125 euro sponsorgeld. [MK]