Oriënteren op je toekomst bij MER bedrijvendag

Studievereniging Merlijn organiseert tussen 14.00 uur en 17.00 uur een bedrijvendag in lokalen in de F-vleugel op de tweede verdieping van het gebouw aan de Hogeschoollaan. De dag is bedoeld voor afstudeerders en studenten die binnenkort hun afstudeerrichting kiezen van de opleiding Management, Economie en Recht (MER). Ook studenten van andere jaren zijn welkom.

Afgevaardigden van Lidl, KPGM, Ernst & Jong en uitzendorganisatie Content zijn aanwezig om de studenten met workshops een blik in hun organisatie te geven. Naast de workshops is er ook informatie te vinden over Starterslift, een organisatie die ondersteuning biedt aan beginnende ondernemers.

Ook de Entrepreneurshipcycle 2008 van de Erasmus Universiteit presenteert zich. Dit evenement vindt plaats vanaf 25 april in Rotterdam en Den Haag en is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in het ondernemersschap. Meer informatie over dit evenement is te vinden op www.entrepreneurshipcucle.nl.

De bedrijvendag wordt afgesloten met een borrel voor de deelnemers in het Grand Café.

Voor meer informatie of om je nog in te schrijven voor de workshops tijdens de bedrijvendag kijk je op www.svmerlijn.com. [MK]