Pabostudenten in actie voor stageschool in Paramaribo

De drie meiden lopen sinds februari stage op de Oranjeschool in Paramaribo. In de eerste week zijn ze zo geschrokken van de slechte staat waarin de school verkeert, dat ze hebben besloten te helpen.

In een brief op hun websites schrijven ze dat de leeromgeving op hun stageschool nog minder ontwikkeld is dan ze hadden verwacht. De school heeft meubilair dat bijna uit elkaar valt, oude en beschadigde schoolborden en onvoldoende leermateriaal voor de leerlingen. Actie is dus hard nodig.

Meriam, Marieke en Kato lopen nog tot 7 juni stage op de Oranjeschool. Wie de actie van de drie studenten wil steunen, kan geld overmaken naar rekeningnummer  677985215 t.n.v A. Verlinde, Aktie Oranjeschool Par.bo. [MK]