Staatssecretaris op bezoek bij Avans

Driehonderd studenten aan de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM) onderzoeken de regeldruk van de overheid voor het bedrijfsleven. De eerste resultaten van het onderzoek de ‘Regeldruk Barometer’ worden morgen gepresenteerd.

Voor het onderzoek worden jaarlijks zo’n vijfhonderd ondernemers geïnterviewd om te meten of de regeldruk afneemt. De barometer is vorig jaar gestart. Het is een samenwerkingsverband tussen de gemeente Breda, de Brabants Zeeuwse Werkgeversvereniging en Avans.

Om half vijf opent Harry Koopman de presentatie in het Grand Café aan de Hogeschoollaan. Tegen vijf uur geeft Frank Heemskerk zijn reactie en de nationale stand van zaken. De Bredase wethouder André Adank sluit de presentatie om half zes af. [EvG]