Studententoneel zoekt acteurs

In de voorstelling ‘Ik’ zijn acht kleurrijke figuren op zoek naar zichzelf en hun idealen. Het is een rauwe kijk op de individualistische wereld van jong volwassenen en gebaseerd op ‘De jaren twintig’ van Don Duyns. Pim Griens, van de Academie voor Drama in Tilburg, is regisseur.

Studenten en oud-studenten van Avans vormen de cast. Anne Boogaard, Tessa Molenaar en Eline Veenstra zijn studenten Social Work die in deze voorstelling meespelen. Per september zoekt Theater Complex spelers voor nieuwe producties, ook uit Den Bosch en Tilburg. Ervaring is niet vereist, wel dat je student van Avans bent of net bent geweest.

Meer informatie is te vinden op www.theatercomplex.nl. Reserveren of je aanmelden als acteur kan via info@theatercomplex.nl. Kaarten kosten 7,50 euro per stuk en voor studenten 6,50 euro. [EvG]