Winnaars Wii bekend na veel respons STO

Het STO 2008 dat afgelopen maand is gehouden, is bij Avans door bijna 40 procent van de studenten ingevuld. Dit staat garant voor 6.969 studenten. ‘Een overweldigende respons’, vindt Wil Kwinten van het Leer- en Innovatie Centrum. ‘Met name de herhalingsmails elk weekend aan de studenten wierpen vruchten af. Daarna was er steeds een piek. Ook helpen de Wii’s en het feit dat meer hogescholen meedoen, zodat vergelijking zinvoller wordt.’

Het is een groot verschil met voorgaande jaren. In 2006 vulde een krappe 18 procent de vragenlijst in. Vorig jaar was dat 23 procent. Dat komt Avans niet slecht uit, dit jaar worden de uitkomsten tussen de hogescholen voor het eerst landelijk vergeleken. De meeste respons was er bij de Academie voor Technologie voor Gezondheid en Milieu met 54,8 procent. Van de studenten aan de Academie voor Deeltijd vulde 17,4 procent het STO in.

Een computerprogramma heeft de volgende winnaars van de Wii’s getrokken: Johanna Ebenhöh, student International Business and Languages (IBL) in Den Bosch, Saskia van Gelderen, student Vormgeving in Breda, Ruben Hopmans, student Management Economie en Recht in Breda, Stein Jacops, student Werktuigbouwkunde in Den Bosch, Thomas Maas, student Bedrijfseconomie in Breda, Luc van Moorsel, student IBL in Den Bosch, Gegilio Soekardjo, student Bedrijfseconomie in Den Bosch en Nicole Tiel, student Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek in Breda.

De winnaars krijgen een e-mail op hun Avansmail in verband met de prijsuitreiking. Die wordt gedaan door Frans van Kalmthout, lid van de Raad van Bestuur. Het overzicht van de totale respons is te vinden via deze link. [EvG]