Avansstudenten in race voor Student of the Year

De Student of the Year verkiezing is een wedstrijd van www.studenten.net die draait om de zoektocht naar de meest intelligente, knappe, leuke en grappige student van Nederland. Studenten kunnen zichzelf verkiesbaar stellen.

Eerstejaars Commerciële Economie in Breda, Vivianne de Koning is één van de deelnemers. ‘Mijn zusje had mijn foto op de website gezet en een profiel aangemaakt. Zelf is ze nog geen student en ze vond het voor mij wel een leuke actie’, vertelt De Koning

Behalve Vivianne staan nog twee Avansstudenten op de deelnemerslijst: student Social Work Esther Weijkamp uit Den Bosch en student verpleegkunde Leon Hoevenaars uit Breda.

‘Het is leuk om mee te doen, maar ik ga er niet vanuit dat ik ook win’, lacht De Koning bescheiden. Bezoekers van de website denken daar anders over. De reacties onder het profiel van De Koning zeggen genoeg. ‘Jongens wij hebben een winnaar’, weet Piet te melden. ‘Drommels, drommels deze mag er wezen hoor’, laat Eric weten.

De winnaar en winnares van de verkiezing winnen onder andere een fashionshoot en een weekje Turkije voor twee personen.

Vanaf 26 mei kan hier gestemd worden op de studenten van Avans. Op donderdag 10 juli worden de winnaars bekend gemaakt tijdens de afsluiting van de studentenawards in Club Odeon in Amsterdam. [MK]