De mogelijkheden van EU-subsidie

Niet iedereen weet wanneer hij in aanmerking komt voor subsidies van de Europese Unie. José Ravenstijn van Nuffic geeft maandag uitleg over de mogelijkheden die EU-subsidiestromen kunnen bieden aan instellingen, zoals Avans. De Nuffic is de Nederlandse organisatie voor internationale samenwerking in het Hoger Onderwijs.

Behalve aan subsidiestromen zal ook aandacht besteedt worden aan andere vragen over internationalisering. EU-mobiliteit, buitenlandse samenwerking en internationale curriculum ontwikkeling komen ook aan bod.

International office medewerkers Peter van Bragt en Marianne Brekelmans en Fred Cahuzak van Avans School of International Studies zullen kort het subsidieprogramma ‘Internationalisering Beroepsonderwijs 2007-2009’ toelichten.

De bijeenkomst is bedoeld voor directie en medewerkers van alle academies en vindt plaats op maandag 2 juni van 13.00 tot 15.00 uur aan de Hogeschoollaan in Breda. Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar Wies Vissers of Raymond Ruijten. [MK]