Evenement over studeren met een handicap

De twee dagen staan volledig in het teken van rolstoelgebruikers, doven en blinden. Kruip in de huid van iemand met een handicap door in een rolstoel te cruisen, geen hand voor ogen te kunnen zien en zonder gehoor te functioneren. Met de ludieke actie in de vorm van een parcours, ervaar je wat het is om te studeren met een functiebeperking.

Ben of ken jij een student met een functiebeperking? Er is de hele dag een promoteam van het landelijke expertisecentrum handicap & studie aanwezig om alles over studeren met een beperking in kaart te brengen. Om al je vragen te beantwoorden staan er de hele dag studentendecanen paraat.

Het evenement is op touw gezet om bewustwording over studeren met een handicap te creëren.

Het evenement is op 15 mei in Tilburg, vlakbij het Centraal Informatie Centrum op de eerste verdieping. Op 20 mei is het evenement in Breda in de Serre te vinden. [KvG]