Gezocht: Avansdocent van het jaar

Verschillende universiteiten en hogescholen organiseren docent van het jaar verkiezingen. Hoogste tijd om ook bij Avans op zoek te gaan naar de leukste, beste docent van het jaar. Studentenverenigingen en studentleden van academieraden wordt gevraagd een lijst op te stellen van docenten van de eigen academie die om de een of andere reden nét iets beter zijn dan hun collega’s.

Bij deze roept Punt alle studenten op om ook hún voorkeur uit te spreken. Uit alle reacties wordt een lijst samengesteld waarmee we in juni de school in gaan. Op zoek naar de Avansdocent van het jaar. In Punt 13 wordt bekendgemaakt wie de uiteindelijke winnaar is.

Wil jij een docent nomineren? Stuur dan een e-mail naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. [AR]