Romy Rooijakkers (22) overleden

Niemand weet wat leven is

alleen dat het gegeven is

Romy Rooijakkers

21 februari 1986  –  27 april 2008

Romy was vierdejaarsstudent van onze opleiding HBO-Rechten en volop bezig met haar afstuderen. Iedereen ging er vanuit dat zij in juli, samen met haar jaargenoten, na vier jaren van hard werken haar diploma HBO-Rechten in ontvangst zou mogen nemen. Heel abrupt is er nu een einde gekomen aan haar grootse toekomstplannen.

Kort geleden ging Romy naar de dokter en al snel bleek dat ze ernstig ziek was. Vastberaden, en nog steeds gefocust op haar afstuderen, ging zij haar ziekte te lijf. Romy reageerde goed en vol vertrouwen op de behandeling en daarom is haar overlijden zo onverwacht gekomen en ook niet te bevatten. We hebben Romy leren kennen als een vastberaden, gedreven en betrokken student.

In de herdenkingsbijeenkomst op 22 mei om 10.30u , ruimte F008 locatie Den Bosch, zal het diploma HBO-rechten postuum aan Romy worden uitgereikt en door haar ouders en zus in ontvangst worden genomen.

Romy, we zijn dankbaar voor wie je voor ieder van ons geweest bent, we zullen je missen!

Namens studenten en medewerkers

Gerard Hupperetz