Verkiezing Avansdocent van het jaar ongekend spannend

Gezien de reacties van studenten voldoen deze vijf docenten het beste aan de tien criteria die de redactie van Punt heeft opgesteld. In de e-mails die binnenkomen op punt@avans.nl komen sommige studenten superlatieven te kort. Aandacht voor de studenten, enthousiasme, vakkennis, praktijkervaring, humor, flexibiliteit, inspirerend zijn, gevarieerde werkvormen aanbieden, beheersing Engelse taal en wijze van toetsen worden allemaal wel een keer genoemd in de reacties.

Naast deze vijf docenten zijn er veel runner ups, zoals Ger Saris, Marion van Dijk-Vogels, Wim Boluijt, Frans Jespers, Jan van Elzakker, Ans Arets, Jack van Schijndel en Edwin Melis. Ook Corne Verhees, Mies de Koning, Renee Sturing, Ad Breukel, Hans van Amelsvoort en Kees Kooijman worden genoemd.

Er is echter nog niets definitief. Studenten hebben nog tot woensdag 11 juni de tijd om hun stem uit te brengen. Uit alle reacties wordt een lijst samengesteld waarmee we in juni de school in gaan: op zoek naar de Avansdocent van het jaar. In Punt 13 wordt bekendgemaakt wie de uiteindelijke winnaar is.

Wil jij een docent nomineren? Stuur dan een e-mail naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. [AR/KvdL]