Werken aan welzijn bij Avans Zomerschool

Tijdens de workshop ‘GeAvanseerde huismiddelen’ van bedrijfsarts Ramses van Hees leer je hoe je met een eenvoudig middeltje bijvoorbeeld slapeloosheid of ontstekingen tegen kan gaan. Op 27 juni vindt deze workshop plaats in Breda en op 1 juli in Den Bosch.

De workshop ‘Zon, Zee en Duiken’ van bedrijfsarts Frank Tofield brengt je al helemaal in de vakantiestemming. Met behulp van de duiksport zal Tofield het belang van gezondheid en vitaliteit aan de orde brengen. Deze workshop is op 23 juni in Breda en op 26 juni in Den Bosch.

Je talenten ontdek je op 30 juni in de workshop ‘Creatieve eigenwijsheid’ van voorzitter van het college van vertrouwenspersonen Corina van Steenhoven in Breda.

Bedrijfspsycholoog André van Leyenhorst leert je bewust te worden van je innerlijk gesprek. Iedereen praat namelijk, vaak onbewust, de hele dag met zichzelf. Tijdens de workshop ‘Een goed gesprek met jezelf: hoe doe je dat?’ op 24 juni en 1 juli in Breda leer je die gesprekken in goede banen te leiden.

Opgeven voor de zomerschool kan tot 15 mei 2008 via arbo@avans.nl. De precieze locatie van de workshops wordt nog bekend gemaakt. [MK]