Avansstudenten hebben hulp nodig

De Student of the Year-verkiezing is een wedstrijd van www.studenten.net die draait om de zoektocht naar de meest intelligente, knappe, leuke en grappige student van Nederland. Studenten kunnen zichzelf verkiesbaar stellen.

Verpleegkundestudent Leon Hoevenaars uit Breda scoort van de drie deelnemers van Avans momenteel het best. Hij staat op een vierde plaats bij de mannen. Student Social Work Esther Weijkamp uit Den Bosch staat negende bij de dames en eerstejaars Commerciële Economie in Breda Vivianne de Koning staat op een dertiende plek van die lijst.

‘Eerlijk gezegd valt me dat nog wel mee’, zegt De Koning. Zij vindt de hele wedstrijd ook niet zo interessant. ‘Mijn zusje heeft mij opgegeven.’

De winnaar en winnares van de verkiezing winnen onder andere een fashionshoot en een weekje Turkije voor twee personen. Wil je de Avansstudenten steunen dan kun je hier je stem uitbrengen. [AR]