Update docent van het jaar verkiezing

De verkiezing, die georganiseerd wordt door Punt, kent nog meer favorieten. Jos van Weert, Theo Pullens, Ger Saris, Mies de Koning en Rudo Verstappen volgen op gepaste afstand. Marion van Dijk-Vogels, Wim Boluijt, Nicole van Braak, Frans Jespers, Jan van Elzakker, Ans Arets, Jack van Schijndel en Edwin Melis hebben moeite om aan te haken bij de koplopers.

Corne Verhees, Renee Sturing, Ad Breukel, Hans van Amelsvoort, Jens Rappert, Angelique van den Boogaard, Jasper van Rosmalen, Wim Verhoef, Eric Zijlmans, Gerard Merkelbach, Ico Ronner, Reinder Koornstra en Kees Kooijman worden tot nu toe één keer als favoriete docent genoemd.

Veel studenten hebben al een e-mail gestuurd naar punt@avans.nl. Sommigen schrijven kort en krachtig, maar er zijn ook e-mails met hele epistels. ‘De meest enthousiaste docent die ik ooit heb gehad. Heeft het beste met iedere student voor. Ervaring, mooie verhalen "van vroeger", kan vertellen uit eigen ervaring. Vindt het ook belachelijk dat we zo weinig stufie krijgen. Super inzet, niet te beroerd om de avond voor je tentamen om 1.30u 's nachts nog een reactie te sturen op je email met vragen, als je er achter komt dat iets toch nog niet helemaal begrijpt’, schrijft een student over Huijnen.

Ondanks dat er een voorlopige sterke koploper in het docentenkorps is, is de strijd nog niet beslist. Dus vind jij een docent zo leuk, inspirerend, briljant of aardig dat je het wel van de daken wil schreeuwen? Laat dan je stem nog horen en mail naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. [AR/KvdL]