Website voor avansalumni online

Eindelijk is hij er dan de website voor oud-studenten van Avans. Via de website kunnen afgestudeerden contact houden met klasgenoten of kijken wie nog meer dezelfde opleiding gedaan heeft.

Het is ook mogelijk op de site te zoeken via trefwoorden. Wil je bijvoorbeeld bij Mars gaan werken en heb je vragen over deze onderneming, dan zoek je in de site op Mars en zie je de gegevens van andere alumni die daar werken of gewerkt hebben.

Momenteel doen de Avans School of International Studies in Breda en de Bossche academies voor Financieel Management en die voor Management en Bestuur mee aan de website. De bedoeling is dat de andere academies van Avans zich hierbij gaan aansluiten.

De site biedt ook informatie over vacatures en diensten verleend door Avans zoals vervolgopleidingen, toegang tot de mediatheek en onderzoeksprojecten van huidige studenten. [AR]