Avans viert vakantie, Punt ook

De school is tijdens de onderwijsluwe weken – als er geen studenten zijn en weinig medewerkers – beperkt geopend, van 8.00 tot 17.30 uur. Het restaurant is een aantal weken alleen geopend tussen 11.00 en 13.30 uur. De Grand Cafés gaan zes weken dicht.

Een aantal locaties sluit de deuren meerdere weken, maar de gebouwen aan de Hogeschoollaan in Breda en de Onderwijsboulevard in Den Bosch blijven de hele vakantie open. Lees voor meer informatie de nieuwsbrief van de Diensteenheid ICT en Facilitaire Dienst (DIF) op de portal van Avans.

De grootste groep medewerkers die blijft werken, zijn de medewerkers van DIF. De zomervakantie is voor hen juist een geschikte periode om een aantal zaken aan te pakken. Zo worden er bijvoorbeeld kabels aangelegd voor de nieuwe smartboards in Den Bosch en Tilburg, worden ICT-systemen aangepast en vinden er kleine verhuizingen plaats.

De redactie van Punt brengt tussen 11 juli en 25 augustus geen nieuws op de website. De eerste papieren krant van het volgende schooljaar ligt op 21 augustus in de uitdeelbakken in de hogeschool. Alle eerstejaars krijgen de krant thuisgestuurd.

De redactie van Punt wenst iedereen een fijne vakantie. [PM]