Eerstejaars Fysiotherapie feesten op Intro-kamp

Van de 150 nieuwe studenten verbleven zestig eerstejaars van maandag tot en met vrijdag in het scoutinggebouw in Bavel. In de bossen rondom het gebouw werden ze gedropt, speelden ze allerlei spellen en werden ze de eerste paar dagen af en toe flink gepest door de ouderejaars van hun opleiding.

‘De eerste twee dagen zijn we niet heel aardig voor de nieuwelingen, maar daarna is het één groot feest’, vertelt voorzitter van de introductiecommissie Danielle Boere. Vijftien ouderejaars zijn het hele jaar bezig met het organiseren van het kamp.

Op woensdagavond konden de docenten en andere fysiotherapiestudenten tijdens een groot feest kennis maken met de eerstejaars. ‘Tijdens het kamp feesten we vooral, maar naast de gebruikelijk drankspelletjes hebben we ook erotische fruitspelen gehouden en oud-Hollandse spelletjes’, zegt Boere.

Donderdag waren de studenten de hele dag te vinden in het centrum van Breda. ’s Avonds werd daar dan ook de kroegentocht gehouden langs alle gezellige cafés in de stad. [MK]