Film je intro en ga naar de bioscoop!

Vorig jaar won Daan Poncin, student Elektrotechniek, met opname van een ‘modderknuffel’ tijdens de introductie van studentenvereniging Virgo.

Wat moet je doen? Zet je filmpje op http://video.google.nl. Begin de titel met ‘Avans intro 2008’ en vul de titel aan met gegevens over de introductie waar je bij was, bijvoorbeeld ‘Virgo’ of ‘Totus’. Beschrijf de video en vergeet niet je naam te vermelden, zodat wij weten dat jij het filmpje hebt gemaakt. Selecteer bij genres ‘ontspanning’ en maak je opname openbaar. Stuur een e-mail naar punt@avans.nl met een directe link naar jouw filmpje.

De winnaar wordt bepaald aan de hand van het de hoogste gemiddelde beoordeling van internetters op video.google.nl. Bij een gelijke stand wordt er gekeken naar het aantal beoordelingen en hoe vaak de video bekeken is. Het is dus zaak dat je zoveel mogelijk medestudenten, vrienden en familieleden je film laat bekijken en beoordelen. Een link naar de films komt ook op de website van Punt (www.punt.avans.nl) te staan. Op deze site wordt medio september de prijswinnaar bekendgemaakt. [PM]