Woonloket Breda geeft kamer weg

Onder alle studenten op het festival houdt de woningcorporatie een enquête over hun woonwensen. Wie de enquête volledig invult, maakt kans op een kamer in het centrum van de stad.

De kamer is per 1 oktober 2008 beschikbaar en de huurprijs ligt niet hoger dan driehonderd euro per maand, inclusief gas, water en licht. Woonloket Breda betaalt de eerste twee maanden huur en de bijkomende kosten van de inschrijving en administratie.

De winnaar krijgt een huurcontract voor onbepaalde tijd. Voor de gelukkige gelden wel de normale studentenhuurregels en hij of zij moet dus studeren aan een dagopleiding in Breda.

Mocht de winnaar al een leuke woonruimte hebben dan kan de kamer gewoon doorgegeven worden aan een andere student. De stand van Woonloket Breda waar de enquête kan worden ingevuld staat op het Kasteelplein. [MK]