Jaar gratis sporten in Den Bosch

Avans zoekt al een tijdje naar manieren om de studentensport beter op de kaart te zetten in Den Bosch. De faciliteiten in de sportzaal van het Koning Willem I College aan de Onderwijsboulevard zijn ernaar, alleen moeten er meer activiteiten komen.

Avans werkt in de sportzaal samen met de Fontys pabo en de HAS en STOAS in Den Bosch. Van elke hogeschool komen er nu vertegenwoordigers die samen toernooien organiseren voor studenten. ‘We zoeken twee studenten van Avans die een keer in de twee maanden met de andere vertegenwoordigers samenkomen om dat te doen’, zegt Sophie Kalb van de Diensteenheid Marketing Communicatie en Studentenzaken van Avans.

Heb je interesse? Stuur voor 19 september een mailtje naar s.kalb@avans.nl. [EvG]