Alumnivereniging voor MER

Een groep MER studenten heeft MERITUM opgericht in het kader van een project van hun opleiding. Ze maakten een actuele database van studenten die de laatste vijf jaar zijn afgestudeerd.

Jos Bruurs, teamvoorzitter van de opleiding MER, is blij met de nieuwe alumnivereniging. ‘We kunnen zo de binding met onze oud-studenten en het beroepenveld behouden en krijgen meer inzicht in hun loopbaan. Deze kennis kunnen we weer terugkoppelen aan de opleiding.’

De nieuwbakken alumnivereniging wil voormalige studenten ook een netwerk bieden voor kennisoverdracht en opdrachtuitwisseling.

De eerste activiteit en tevens ‘oprichtingsvergadering’ van de club is op 12 november. Oud-studenten zijn hiervoor uitgenodigd. Het eerste bestuur wordt gevormd door drie studenten MER, maar tijdens de eerste bijeenkomst worden nieuwe bestuursleden gekozen. Voor deze posities worden door de opleiding oud-studenten benaderd. Enkelen hebben al interesse getoond voor een plek in het bestuur.

Oud-studenten kunnen lid worden van de alumnivereniging via avmeritum@hotmail.com. [MK]