Borrels met veel bier en hapjes

Het aantal aanwezige Avansmedewerkers op de borrel stak schril af tegen het aantal studenten. Vooral zij hadden de weg weten te vinden naar de serre in Breda waar ze gratis bier konden krijgen. Niet gek, want even daarvoor werd in Xplora omgeroepen dat er hapjes en drankjes waren. Even later stonden de bartafels al vol met lege flesjes en werden de bergen gehaktballetjes en bitterballen enthousiast verwelkomd.

Ook in Tilburg en Den Bosch waren er meer studenten dan medewerkers op de borrel. De Bossche opkomst viel wat tegen, wellicht mede door de afwezigheid van veel docenten van de Academie voor Management en Bestuur. Uitgerekend de medewerkers van deze goed scorende academie hebben deze week vakantie. Harry Koopman, voorzitter van de Raad van Bestuur, feliciteerde de medewerkers met de resultaten in Elsevier.

Frans van Kalmthout, lid van de Raad van Bestuur had in Breda ook een speech voorbereid, maar die kwam er niet van. ‘De medewerkers kwamen wat later en de studenten waren al lekker bezig, dus ik dacht: laat maar lopen’, verklaart hij. [EvG]