Gezocht: de drie populairste liedjes van Avans

Drie dj's van radiozender 3FM gaan in het kader van Serious Request van 19 tot en met 24 december radio en televisie maken vanuit het 'glazen huis' op de Grote Markt in Breda. Doel van de actie is zoveel mogelijk geld ophalen voor vluchtelingenhulp.

Maar wat zijn de populairste nummers onder studenten en mederwerkers van Avans? Mail jouw drie favoriete liedjes naar punt@avans.nl. Vermeld daarbij ook je naam en opleiding en, als je wilt, waarom jij juist die drie nummers zo goed vindt.

Op basis van alle inzendingen wordt een Top 100 samengesteld. De top 3 hiervan wordt door de redactie aangevraagd bij 3FM.

Dus e-mail je favoriete nummers naar punt@avans.nl en help ons met het samenstellen van de Avans Top 100! [AR]