QuestionPoint is de digitale informatieservice van Xplora. Via een vragenformulier op de Avans Portal kun je een vraag indienen. Informatiemedewerkers van Xplora gaan vervolgens op zoek naar het antwoord.
Dit doen ze onder meer door websites, databanken, boeken, naslagwerken, tijdschriftartikelen en instanties te raadplegen of hier naar te verwijzen in het antwoord. Op werkdagen krijg je binnen 24 uur per e-mail reactie.
Niet alle vragen
Nu is het niet zo dat Xplora-medewerkers je hele werkstuk gaan maken. Ze beantwoorden vragen over onderwerpen die in de breedste zin met de studie te maken hebben, met de volgende beperkingen; ze doen geen uitgebreid literatuuronderzoek, geven geen medische of juridische adviezen er worden geen vragen beantwoord die te maken hebben met de werking van een computer of daarop geïnstalleerde software en er worden geen prijsvragen beantwoord.
Je kunt QuestionPoint vinden via de Avans Portal en dan Xplora. [AR]
Punt. Of had jij nog wat?